vrijdag 20 december 2013

Ik sta op





Bernadette
Bernadette was aan de mollige kant. Ze was nieuw in onze klas. Op de dag dat ze bij ons in de klas kwam vertelde Bernadette dat haar moeder de avond ervoor alle kleren van haar vader uit het raam had gegooid. De week daarna kwam Bernadette bij mij spelen. We speelden onder mijn hoogslaper. Bernadette bedacht alles. We hadden een deken voor de hoogslaper gehangen. Ik moest op de grond liggen achter de deken. Als Bernadette de deken opzij zou schuiven moest ik : 'pssst' zeggen. Toen ging Bernadette met haar mollige lijf op me liggen en begon met haar onderlijf te bewegen. Ze maakte kreungeluiden en zei dat ik ook kreungeluiden moest maken. Ik zei dat ik liever met de poppen wilde spelen. ' Oké', zei Bernadette.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen